Sponsor Rotaract Club Veenendaal

Rotaract Club Veenendaal heeft Stichting Bucketlist gekozen tot één van de sponsordoelen voor de periode 2016/2017! Wij zijn blij.

De Rotaract Club stelt zicht even voor

Rotaract is de club voor jongeren tussen de 18 en de 30 jaar werkend of studeren die zich actief willen inzetten voor de maatschappij en daarbij hun grenzen willen verleggen. Enerzijds betekent dit dat goede doelen in binnen- en buitenland worden ondersteund. Vaak zijn deze doelen groepen mensen die het minder getroffen hebben en die een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Anderzijds zijn de leden van Rotaract ook een goed doel op zichzelf; door het organiseren en volgen van trainingen, workshops en projecten doen Rotaracters ervaring op en zijn er veel leermomenten.

Truffelactie 2016

De eerste actie van de Rotaract Club Veenendaal in 2016 mede ten behoeve van Stichting Bucketlist is de slagroomtruffelactie. Heerlijke huisgemaakte slagroomtruffels! Een feestelijk doosje van 13 stuks voor maar €7,50.
Deze actie was een groot succes en heeft ervoor gezorgd dat stichting Bucketlist een cheque van €1500,- heeft mogen ontvangen.
Meer weten over de actie en de uitreiking? Kijk bij onze sponsoracties.

Wilt u ook een actie starten? Laat het ons weten!

Stichting Bucketlist wil Rotaract Club Veenendaal hartelijk danken voor het harde werk en de inzet en feliciteren met de mooie opbrengst!