VakantieXperts - Diana van den Berg

De wens van de Jonge vrouw van 30 begon bij de VakantieXperts van Rhenen. Mede dankzij de professionele dames konden wij in recordtijd de reis boeken met extra's en een leuke verrassing op locatie. Benieuwd wat ze voor jouw kunnen betekenen? Lees snel verder...VakantieXperts Rhenen bestaat uit een enthousiast en gemotiveerd team van dames die voor hun klanten graag op zoek gaan naar dé vakantie locatie.

In december 2017 hebben zij Stichting Bucketlist geholpen met het verwezenlijken van een wens en vervolgens besloten om een sponsor te worden. Benieuwd hoe?

Nog nooit een reis geboekt bij de VakantieXperts van Rhenen? Of is het al meer dan 2 jaar geleden? Boek dan NU jouw reis en geef aan dat je hen via Stichting Bucketlist kent. Voor elke definitieve geboekte reis ontvangt Stichting Bucketlist € 50,00.

Wil je meer weten over VakantieXperts Rhenen? Kijk dan op: https://www.vx.nl/reisbureau/rhenen/diana-van-den-berg#select/