Vrouw van 29

"Ik mocht mij een echte bruid voelen.."

Ik hoor me nog zeggen: "Ik wil niet in de laatste periode van mijn leven naar het altaar kruipen. Een huwelijk moet een feest zijn, dat ik samen met mijn man en onze gasten kan vieren." Deze wens is uitgekomen, en meer dan dat:

Onze bruiloft was meer dan wij ooit hadden durven dromen. Wij zijn Stichting Bucketlist en alle donateurs ongelofelijk dankbaar dat wij onze liefde met zo veel lieve getuigen mochten vieren.

Ik mocht mij een echte bruid voelen. Nadat haar en make-up waren gedaan kon ik stralend naar mijn man toelopen. Een ceremonie waarin gelachen en gehuild werd. Een receptie waarin wij op alle mogelijke manieren mochten meemaken hoe mensen met ons meeleven. De mogelijkheid om tussentijds te kunnen liggen en bij te komen om dan verder te gaan met een diner en een toost op het leven en de liefde. Toespraken en een feest waar de voeten van de vloer gingen en alleen nog adrenaline mij staande hield.

En dat alles konden wij bewust meemaken omdat lieve mensen op de achtergrond alles gingen regelen en ons in de gaten hielden.

Wij hebben geleerd dat wij geen invloed hebben op de toekomst en wij het geluk moeten omarmen als mijn gezondheid stabiel is. Waar wij wel invloed op hebben is het maken van herinneringen. En deze zal een hele bijzondere zijn! Niet alleen voor mij en mijn man.

Het is moeilijk om in woorden uit te drukken wat dit voor ons betekent en hoe dankbaar wij hiervoor zijn. Daarom zijn we bijzonder blij dat jullie vanuit de Stichting onze stralende ogen hebben mee kunnen maken.

Van harte: dank!

K & E

Met dank aan Bianca Loock en partner voor deze geweldige taart!

Met dank aan Flowers Insight Nijmegen voor de prachtige bloemen

Speciaal dank aan Raoul van Meel Fotografie voor het in beeld brengen van deze hele speciale dag!

Er zijn nog geen reactie's geplaatst